به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان اصفهان، به مناسبت فرارسیدن روز ملی دامپزشکی، هیئت رییسه انجمن اطلاعیه ای به شرح زیر را بعنوان شادباش این روز صادر نموده است .

14 مهرماه به پیشنهاد دکتر تاجبخش چهره ماندگار علمی کشور و به مناسبت گئوس روس در روزنمای پارسی، به نام روز ملی دامپزشکی در تقویم رسمی کشور وارد گردیده است.

انتخاب روزی به مناسبت گرامیداشت تلاش و توان دامپزشکان، فارغ از نقدهایی که در ابتدای این حرکت بر آن وارد گردید، را می توان از منظر، تعیین زمانی، در تقویم کشور، جهت پاسداشت و بزرگداشت تلاش های روز مره دامپزشکان بعنوان مبارزان بی نام و نشان عرصه توسعه امنیت اقتصادی، افزایش امنیت غذایی و تاثیر بر گسترش ایمنی غذایی، ستود .

با توجه به نقش به سزای دامپزشکی در روند تولید غذا و تامین سلامت و بهداشت غذا، و البته بهبود شرایط اقتصادی به واسطه توسعه بخش دامپروری و کشاورزی که از پایه های توسعه پایدار و البته نقشی به سزا در پیشبرد اهداف مترتب بر اقتصاد مقاومتی دارد می توان روز 14 مهر را نقطه عطفی در جهت گسترش آگاهی جامعه و جهت دهی نگاه مردم به جایگاه تلاشگران گمنام عرصه بهداشت و سلامت و فعالین بخش دامپزشکی، دانست .

انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان اصفهان فرارسیدن این روز را به کلیه فعالین و تلاشگران عرصه خدمت در ردای رده های گوناگون دامپزشکی تبریک و تهنیت عرض نموده پیروزی ایشان را در این راه از خداوند منان آرزومند است .

توسط admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *