به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی و طی اعلامیه ای نظام دامپزشکی استان اصفهان جداول حقوق و مزایای مصوب بر اساس ماده 18 آیین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی را به پیوست جهت اطلاع و استحضاز همکاران ارسال نموده است.

با توجه به اطلاعیه مذکور و پیرو نامه شماره ص/۷۹/۱۴۰۰/۲۳۳ سازمان نظام دامپزشکی کشوردر خصوص شیوه نامه تعیین حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۰ همکاران بر اساس دستورالعمل های اجرایی مواد ۱۸ و ۱۹ آیین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی، و براساس نامه شماره ص/۷۹/۱۴۰۰/۲۳۳ نظام دامپزشکی استان اصفهان و جهت آگاهی همکاران، آخرین ویراست دستورالعمل اجرایی ماده ۱۹ و جداول ابلاغی حقوق و دستمزد مصوب، به شرح زیر جهت آگاهی و استفاده همکاران در دسترس قرار می گیرد .

فایل های هر گروه شغلی به تفکیک مدرک تحصیلی و فواصل از مراکز شهری و … در دسترس قراردارد که همکاران امکان دانلود آن را دارند.

توجه داشته باشید که

  • بر طبق اطلاعیه مندرج در جداول، حقوق و مزایا به تفکیک ذکر گردیده است و حقوق و مزایا شامل مجموع سطور هر جدول مطابق با ستون مربوطه می باشد.
  • افراد دارای بیش از یک فرزند بایستی به ازا هر فرزند مبلغ مندرج در ستون حق فرزند را به مجموع حقوق و مزایا بیفزایند.
  • حق سنوات سالیانه، حق عیدی و پاداش و حق مرخصی مازاد در پایان هر سال مطابق قانون کار بایستی محاسبه و جداگانه پرداخت گردد.
  • در صورت هر گونه پرسش، می توانید از طریق ارسال تیکت و یا لوگوی واتساپ در گوشه سمت چپ و پایین صفحه سایت بطور مستقیم با انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان اصفهان جهت دریافت راهنمایی لازم، اقدام نمایید.

فایل تفکیکی جدول حقوق و مزایای مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی
رمز فایل فشرده : anjomanvet.ir

شما می توانید جهت هر گونه پرسش از ارسال بوسیله واتساپ از طریق لوگوی سمت چپ و پایین سایت اقدام نموده و یا از طریق فرم زیر پیام خود را ارسال نمایید.

[everest_form id=”2760″]

توسط admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *